Wednesday, September 2, 2009

LiFe As A StUdEnT


Dulu org kate...."bile masuk u...senang ko nnt"...huh..pndai sungguh org berkate-kate....ternyate bile dah masuk u....aduyaiiiiiiiii...bnyk giler keje...assigmnt..test..kuiz..tutorial...projek...exam....
fuhhhh...mmg berpeluh nak wat....kadang2 tu...dlm seminggu...mcm2 kene wat..mmg pening kepala dibuatnye.....mmg masuk u ni mencabar kesabaran jiwa dan mental aku...maklumlah...sume kene wat sndiri...tp akhirnya aku dh smpai final year...cpt tul mase berlalu....although bnyk benda memeningkan bile duk kat u ni....tp bnyk gak la benda2 yg best bile duk kat u ni...first thing is..FREEDOM...hahaha...aku suke kn freedom...berdikari...br mencabar skit tul x...nak wat ape pun..ikut suka aku la..janji benda tu xsalah di sisi undang2 n agama...hehe..pastu dpt jumpe member2 yg mcm2 spisis....ade yg membantu n ade yg....cm xcaye ade gak manusia cm2..huhu..phm2 sndiri la...tp xpe..sume tu mematangkan aku dalam pergaulan dgn people around us...hohoho...mmg best duk u ni klau kite pndai bahagi mase n pndai nak layan idup yg bebas ni...for sure bnyk peluang nak g jenjalan ngan member...bleh shopping slalu....mcm2 la....yg pnting hepi..!!!tp asgmnt jgn lupe...wajib wat...wlupun last minit..(perkara bese utk student u)...heheh..so tu je utk ari ni...so kpd adik2 yg nak msuk u...jemput2 la msuk...tp ingt jgn pilih jln hitam....hahahha...

p/s: aku tlis ni sbb aku tgh tension ngan asgmnt n test..huhuuhuu...tu yg dpt inspirasi tu..adioss..

1 comment:

Plakapong said...

hehe..suka yg ni..sbb ada gmbaq aku..haha