Thursday, July 29, 2010

TeNsIoN.....oh....TeNsIoN

Setelah 4 thn blaja...akhirnya aku akn secara rasminya akan diijazahkan...atau lbh senang sebut akn grade...hahahhhaa....so dgn excitednya plan utk g penang....tiket pun mmg dh beli awl2...planing 2hb smpai penang...wahhhh...syoknyer...smntara tunggu konvo 7hb bleh la shopping2 ngan member...posing2 sakan amik gamba...jalan2..mkn2 ngan member...gosip2 ape yg ptt....cuci2 mata...dh lame dh xmencuci sjk duk umah ni....hahhaha...

Tp...plan hanya tinggal plan...sumenyer hancusss....adehhhh...sumenyer trjadi sbb aku kene g interview GST....( syukur alhamdulliah sngt2...one more step ahead to become wanita brkejaya..hehe)....mmg la bahgia hidup bile diterima...tp mslhnyer...interview 4hb kat Putrajaya...!!!5hb raptai kat penang....7hb konvo...!!adussss....pening2....sumenyer tibe2 jer...plan nak bersuka ria mmg obviously out la....

Skrang tgh duk pulun cari maklumat psl sistem pendidikan kat Malaysia ni...sejarah2...psl KPM...menteri2....isu2 semasa....adehhh....mcm tau2 jer ade intrview...makin bnyk plak latest isu psl pndidikan ni...mansuh UPSR n PMR la...cekgu bleh trlibat ngan politik la...RMK10 la...adusss...mcm2 tul....trpaksa la aku amik kesah....intrview punye psl...otak plak dh lame xrajin...tibe2 kene rajin...mmg serabut la....

Sibuk nak study neves plak pikir intrview..cmne pembawakan diri nnt...confident ke aku..??bleh diterima ke....??nak pakai baju ape..??beg ape..?kasut ape..??fuhhhhh....serabut2.....intrview nak keje kat supermarket pernah la....adehhh...

Dlm kesibukkan aku ngan intrview ni...konvo lagi...study lg...ade mende lain plak yg nak menyibuk...saje je nak tambah keserabutan di kepala...apakah itu..???JERAWAT...!!!!!!!arghhhhhhhhhh....tension tahap gaban...!!!knapela time ni ko nak naik cm cendawan.....adehhhh....muke ni mmg masalah...dh xtau nak jage cmne....jerawat ttp ade...masalah dunia tul...kadang2 rasa cm pasrah jer....dh la nak interview....!!realiti skang ni mmg tgk rupa paras dr bakat dulu.....arghhh...Ya Allah help me...!!!i'm so lost right now....

tinggl lagi 5 hari b4 interview n 7hr b4 konvo....dh mmg kompem2 aku g ngan muke cm hampehhh...aduhhh...sadis2....just harap kenyakinan yg ade wlpun xsbrapa...n ilmu di kpala otak ni....keslumberan aku....n keinginan aku utk bekerja...ketabahan n kesabaran yg mmg trpaksa ada dlm diri mampu menyelamatkan aku dlm segala hal yg mendatang ni....huhuhuhu..bantu la hamba-Mu ini Ya Allah...huhuhu...camon Sheila...!!!u can do it....

Tidak sekali kali mengenal menyerah...!!!!



No comments: