Saturday, September 10, 2011

< HATI >

Assalammualaikum....morning uolllssss......hehe...
xpernah2 aku update blog pepagi bute nih...tibe2 rase nak wat plak ari ni..mimpi ape ntah mlm td...haha...so topik pg ni adalah HATI....

Hmmm....betul la kn org ckp...lg bgus idup sndiri n xterikat dgn sape2...xyah pikir ape die wat..ayah pikir ape die rase....xyah pikir ape die nak...xyah nak jeles2...xyah nak marah2...xyah nak majuk2....aduuhhh...letih ar sume tu...time hepi...hepi ar...tp dtng time nak sakit...mmg menusuk kalbu ar sedihnya...huhu...lg2 bg aku yg slalu je hilang org yg tersayang...jujur aku ckp...aku takut die lupe kat aku...aku takut die dh xingt kat aku...aku takut die dh xsyg kat aku...so sbb tu la jiwa ni slalu je kacauuu.....arghhh...tension2....

so i need to find ways to cool my self down...nak kurang kan prasaan curiosity nak tau ape die wat...ngan sape die kuar...cm bengong kot...nape aku pikir cm2 ek..???serabut2...xpernah2 aku cmni...abis ilang rock aku tau...haha..sheila...plz sheila...control jiwa...control hati...ingt Allah lg bgs kot...huhu...at least Allah dh tau aku betul2 syg kat die...yg lain aku tawakal je la...

wish me luck eberibadi...gambate kudasai sheila...!!



No comments: